Czy szukasz informacji, jak napisać cv związane z posadą biurową?

Nie martw się! To wcale nie jest takie trudne, wraz z naszym poradnikiem uda ci się krok po kroku napisać profesjonalne cv dla pracownika biurowego, które rzuci się w oczy każdemu rekruterowi!

Pracownik biura jest niezbędny do sprawnego i zorganizowanego biura. Zadanie zwykle obejmuje wiele zadań, takich jak interakcja z klientami i zewnętrznymi dostawcami, tworzenie i utrzymywanie harmonogramów dla innych pracowników, organizowanie i archiwizowanie ważnych dokumentów oraz wprowadzanie informacji do aplikacji bazodanowych. Możesz także udzielać wsparcia bezpośrednio kadrze kierowniczej, w tym organizować miejsca spotkań, organizować podróże i robić notatki.

Jeśli nie masz pewności, od czego zacząć od własnego cv, zapoznaj się z naszym przykładem cv dla pracownika biurowego. Skorzystaj z dołączonych wskazówek dotyczących pisania, aby dostosować swoje cv i zwiększyć swoje szanse na przyciągnięcie uwagi Menedżera ds. Zatrudnienia.

Stwórz swoje CV

Od czego zacząć?

Informacje kontaktowe:

W jakim formacie powinno być cv asystenta administracyjnego?

W przeciwieństwie do cv, które prawie zawsze ma jedną stronę, cv może składać się z dwóch, w zależności od doświadczenia i osiągnięć. Jednak, podobnie jak cv, format cv powinien zawierać następujące podstawowe sekcje: imię i nazwisko, dane kontaktowe, podsumowanie, umiejętności, doświadczenie zawodowe i wykształcenie.

Profil:

Co powinien zawierać profil?

Wyraźnie określ, ile masz lat doświadczenia i w jakich branżach. Opisz także swoje kluczowe osiągnięcie i sposób, w jaki je zrealizowałeś.

Podsumowanie pracownika biura powinno zawierać:

  • Osiągnięcia na wyznaczonym stanowisku
  • Tylko twoje doświadczenie zawodowe
  • Twoje najistotniejsze zalety, zestaw umiejętności i kluczowe kompetencje
  • Znaczące osiągnięcia, które zamierzasz powtórzyć
  • Wyniki i liczby, w stosownych przypadkach

Przykład:
Dedykowany pracownik biurowy z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu dużymi i małymi biurami. Współpracowałem z wieloma oddziałami, w tym z listami płac i zasobami ludzkimi, co pozwala mi usprawnić przepływ pracy i usprawnić komunikację między wieloma działami. Biegła znajomość Microsoft Office na poziomie zaawansowanym. Kierownicy wyższego szczebla konsekwentnie polegają na mnie w zakresie utrzymywania harmonogramów, nadzorowania spotkań i poprawy relacji z klientami.

Historia zatrudnienia

Zaprezentuj swoją historię zatrudnienia. Dołącz nazwę firmy, tytuł, daty zatrudnienia oraz listę codziennych obowiązków na każdym z poprzednich stanowisk.

W cv kierownika biura podsumowanie osiągnięć mówi rekruterom, że warto mieć tę pracę, a kwalifikacje w oświadczeniach dają im jasne wyobrażenie o sobie jako ekspercie w danj dziedzinie. Zacznij od najnowszej pozycji. Ta część cv stworzy Twój pozytywny wizerunek. Wskaż obowiązki z poprzednich miejsc pracy i utwórz listę odpowiednich obowiązków, aby uzyskać głęboki wgląd w odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.

Upewnij się, że sekcja Umiejętności jest zgodna z wymaganiami wymienionymi w opisie stanowiska. Określ swoje umiejętności organizacyjne i interpersonalne, a także biegłość w posługiwaniu się komputerem

Przykład:
Wykazał doskonałe umiejętności zorientowania na klienta, pomagając działowi marketingu w działaniach promocyjnych i kampaniach.

  • Nadzorował harmonogramy dla wszystkich dyrektorów i zarządzaj rezerwacjami dla sal konferencyjnych i grup roboczych.
  • Współpracował z działem HR w celu ułatwienia rekrutacji, w tym zorganizowania i prowadzenia stoiska na lokalnych targach kariery.
  • Trenował nowych asystentów administracyjnych w zakresie procedur zarządzania biurem i planuj mentoring w miejscu pracy w wielu działach.
  • Utrzymywał i ulepszaj internetowe bazy danych kont klientów i zewnętrznych dostawców, w tym aktualizuj informacje w razie potrzeby.
  • Stworzył nowy system do monitorowania potencjalnych klientów w wydajny i wydajny sposób.

Edukacja

Większość firm pracodawcy wymagają co najmniej wykształcenia średniego aby być pracownikiem biura. Podaj tutaj każdy uzyskany stopień naukowy.

Stwórz swoje CV

Kluczowe umiejętności

Jakich umiejętności potrzebujesz, aby zostać pracownikiem biura?

Na wszystkich stanowiskach pracownika biura Menadżerzy ds. Zatrudnienia wymagają dokładnie tego samego zestawu umiejętności. Wiele zależy od tego, ilu asystentów biurowych musisz nadzorować, ilu osób korzysta z biura, którym zarządzasz, oraz jakiego oprogramowania i innych systemów używa twój pracodawca.

Jako pracownik biura będziesz odpowiedzialny za wykonanie kilku zadań administracyjnych. Obejmują one zatrudnianie i zwalnianie pracowników, przeprowadzanie ocen wydajności, szkolenie nowych pracowników i nadzorowanie innych. Zatwierdzanie formalnych zapotrzebowań, prowadzenie ogólnych operacji biznesowych oraz prowadzenie dokumentacji i dokumentacji personalnej może również podlegać Twojemu zadaniu.

  • Wielozadaniowość
  • Zarządzanie informacją
  • Przetwarzanie poczty
  • Planowanie
  • Rozwiązanie konfliktu
  • Podejmowanie decyzji
  • Kreatywność
  • Optymalizacja
  • Rozwiązywanie problemów
  • Krytyczne myślenie
  • Zarządzanie procesem
  • Rozumowanie dedukcyjne
  • Rozumowanie indukcyjne
  • Analityczny
  • Dbałość o szczegóły
  • Proaktywność
  • Precyzja
  • Identyfikacja problemów systemowych

Częścią twojej roli będzie znalezienie sposobów lepszego wykonywania pracy. Jeśli potrafisz zidentyfikować nieefektywność w prowadzeniu biura i zapewnić rozwiązania, być może uda ci się zaoszczędzić pracodawcy dużo pieniędzy i zaoszczędzić wielu współpracownikom.

Będziesz odpowiedzialny za terminowe zamówienie odpowiednich materiałów biurowych, dokładne i uporządkowane prowadzenie dokumentacji oraz śledzenie potrzeb i problemów wszystkich innych osób w biurze. Jeśli dobrze wykonasz swoją pracę, biuro będzie działało samo. Jeśli popełnisz błąd, niektóre osoby mogą nie być w stanie w pełni wykonać swojej pracy.

Podobnie jak asystenci biurowi, często będziesz jedną z pierwszych osób, które widzą odwiedzający, a czasami możesz być jedyną osobą, którą zobaczą, jeśli jeden z profesjonalistów pracujących w twoim biurze zdarzy się nieobecny. Musisz działać jako skuteczny recepcjonista, jednocześnie wypełniając inne obowiązki.

Możesz być także głównym punktem kontaktowym wśród różnych osób korzystających z biura i ewentualnie między swoim biurem a innymi osobami w tej samej organizacji. Być może będziesz musiał poćwiczyć rozwiązywanie konfliktów. Wszystko to składa się na wiele komunikatów, zarówno pisemnych, jak i ustnych, z których wszystkie muszą być dokładne, wydajne, przyjazne i profesjonalne przez cały czas.

Ważne jest, aby kierownicy biur posiadali szeroki zakres umiejętności obsługi komputera. Szczegóły będą zależeć od twojego pracodawcy, ale zwykle obejmują wprowadzanie danych, arkusze kalkulacyjne i ogólne zadania informatyczne.

Twoje obowiązki mogą obejmować prowadzenie ksiąg rachunkowych, fakturowanie, budżetowanie i księgowość. Może być również wymagane przetwarzanie pozycji płac, drobnych środków pieniężnych i pozycji QuickBooks. Raporty kwartalne i półroczne mogą również wchodzić w zakres twoich obowiązków. Przynajmniej jeśli twoje biuro w ogóle obsługuje pieniądze, będziesz ostatecznie odpowiedzialny za upewnienie się, że są one dobrze obsługiwane.

Jako pracownik biura będziesz musiał posiadać dobrą wiedzą programów:

  • Microsoft Office Suite
  • System operacyjny
  • Wprowadzanie danych
  • Kalendarze cyfrowe
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Oprogramowanie KPI
  • Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem
  • Udostępnianie plików
  • Finanse

Musisz także wskazać rodzaj branży, w której pracowałeś. Każda branża ma swój własny sposób, proces i wskaźniki, więc większość pracodawców chce się upewnić, że będziesz znał ich działania. Na przykład, jeśli pochodzisz z agencji rekrutacyjnej, której działalność biurowa koncentruje się wokół „miejsc docelowych” i „spreadów”, możesz być nieco zdezorientowany w firmie ubezpieczeniowej, która zawsze mówi o „świadczeniach” i „ubezpieczeniu”. Uwzględnij branże, w których pracowałeś, zarówno w sekcji profesjonalnego podsumowania na górze cv, jak również w każdym opisie stanowiska.

Hobby/Zainteresowania

Zalecamy włączenie Twoich osobistych zainteresowań do swojego cv, ponieważ jest to świetny sposób, aby wyróżnić się z tłumu, pokazać potencjalnemu pracodawcy odrobinę swojej osobowości i uczynić z niego podstawę do konwersji podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Daje to rekrutującemu pełniejszy i pełniejszy obraz ciebie Zainteresowania pozalekcyjne informują pracodawcę, że jesteś osobą wszechstronną, która nie tylko pracuje, ale także dobrze się bawi. Stanowią doskonałą podstawę do dyskusji na etapie rozmowy kwalifikacyjnej. Zajęcia sportowe wskazują, że jesteś wysportowany, zdrowy i towarzyski. Zaangażowanie w społeczność wskazuje na dobre umiejętności interpersonalne.

Stwórz swoje CV

Daj sobie Szansę oraz dodaj klauzule

Aby twój przyszły pracodawca mógł się z tobą skontaktować, w swoim Curriculum Vitae musisz zamieścić odpowiednią klauzulę, w której jednoznacznie wyrazisz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę, do której wysyłasz aplikację. Bez takowego zapisku, rekruter, choćby miał najlepsze intencje wobec ciebie i chciał zaprosić cię do dalszego etapu rekrutacji, na rozmowę kwalifikacyjną czy dzień próbny, nie ma prawa do ciebie ani zadzwonić, ani napisać maila, ani nawet wysłać oficjalnego pisma tradycyjną pocztą. Zgodnie z obowiązującymi przepisami bez twojego pozwolenia nie wolno mu bowiem w żaden sposób wykorzystać twoich danych personalnych i kontaktowych. A wszystko to za sprawą Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych.

Formułka w dokumencie może być bardzo krótka i zwięzła:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.

Nieco dłuższa i bardziej oficjalna wersja może zaś wyglądać następująco:

„Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę (nazwa firmy) w prowadzonym przez nią procesie rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko".

Wciąż potrzebujesz pomocy?

Możesz zawsze skorzystać z dodatkowych zasobów do szybkiego napisania zwycięskiej aplikacji, zwróć się do wykwalifikowanych i renomowanych ekspertów w CV-maker.pl Pomogliśmy wielu osobom poszukującym pracy w ich wysiłkach, poprzez napisanie rzucającego się w oczy cv.

Nie wahaj się, chwyć naszą pomocną dłoń, aby uniknąć typowych błędów i wyślij doskonałe cv do rekrutujących i z łatwością uzyskaj rozmowę kwalifikacyjną.

Powiązane artykuły

Już ponad 112 872 użytkowników przygotowało swoje CV

Dzięki kreatorowi CV Maker możesz w ciągu 15 minut szybko i prosto stworzyć charakterystyczne, profesjonalne CV.

Stwórz swoje CV

Zyskasz o 65% więcej szans na znalezienie pracy