CV Asystenta administracyjnego
CV Asystenta administracyjnego
Przykładowe CV dla pracownika administracyjnego. Zdjęcie w CV jest mile widziane, nie mniej jednak. W krajach zachodnich, takich jak np. Wielka Brytania zamieszczenie, zmieszczenie zdjęcia w CV jest sprzeczne z przepisami administracyjnymi. Szablon Auckland jest biznesowy, dobrze zorganizowanym i zawiera wszystkie informacje dla potencjalnego pracodawcy.
Użyj tego wzoru CV"Duże doświadczenie na stanowisku Asystentki ds. Administracji, szczególnie w sektorze finansowym do obsługi faktur, sporządzania raportów, zarządzania wierzycielami i dłużnikami oraz administracji wynagrodzeń. Silnie zroinetowana na liczby, dokładna i dobrze radzi z komunikowaniem pośród działami"
Monika Jankowska - Asystentka ds. administracyjny
Spis treści
Przykładowe CV dla pracownika w administracji
Czy szukasz nowej pracy jako asystent administracyjny? W takim razie, napewno chcesz dobrze prezentować się u swojego nowego pracodawcy, z dobrze napisanym i zaprojektowanym CV, które będzie wyróżniać się na tle innych kandydatów. Przygotowanie estetycznego i dobrze zorganizowanego CV nie jest takie proste. Ile czasu w to włożysz? Jakie elementy są ważne, a co powinieneś pominąć? Na tym blogu wyjaśnimy krok po kroku, abyś mógł zdobyć tę nową posadę!
Rozpocznij pracę nad swoim CV!
Stwórz CVJakie części można znaleźć w życiorysie dla aystenta do spraw administracyjnych?
W twoim życiorysie z pewnością nie powinno zabraknąć wielu rzeczy. Na początek, zastanów się;
Dane kontaktowe; wydaje się oczywiste, ale przynajmniej upewnij się, że nie zawiera żadnych błędów. Nie robi dobrego wrażenia, jeśli na przykład masz błąd w swoim nazwisku lub adresie. Dodatkowo użyj profesjonalnego adresu e-mail (z prawdziwym imieniem, a nie pseudonimem) oraz numeru telefonu komórkowego, aby pracodawca mógł łatwo się z Tobą skontaktować. Upewnij się, że jesteś łatwo dostępny za pośrednictwem tych danych kontaktowych!
Doświadczenie zawodowe; oczywiście bardzo ważne jest, aby wspomnieć o swoim doświadczeniu zawodowym. Zazwyczaj doświadczenie zawodowe będzie wymienione jako pierwsze, przed wykształceniem, i tylko wtedy, kiedy jest bardziej odpowiednie dla aplikacji. Wymień dla każdego stanowiska, jakie miałeś obowiązki i jakie umiejętności rozwinąłeś, w tym osiągnięcia.
Wykształcenie; im większe wykształcenie, tym lepiej. Umieszczasz je pod swoim doświadczeniem zawodowym. Nie masz jeszcze tak dużego (odpowiedniego) doświadczenia zawodowego? Wtedy warto wymienić przed doświadczeniem zawodowym, na przykład niektóre kompetencje, specjalizacje lub udział projektach.
Wzór CV - Asystent do spraw administracyjnych

Powyższe elementy pojawiają się w każdym CV. Chcesz mieć przewagę nad konkurencją? W takim razie dobrze byłoby dodać jeden lub więcej z następujących komponentów;
Profil osobisty; nowoczesne CV zawiera profil osobisty. To krótkie wprowadzenie/podsumowanie CV w kilku zdaniach. W następnym akapicie możesz przeczytać więcej na ten temat, a także podajemy kilka przykładów.
Języki; czy mówisz w wielu językach? To może dać Ci przewagę w wielu firmach, wymienić języki i poziom!
Umiejętności i kompetencje; w trakcie studiów i pracy zdobywasz pewne umiejętności, które przydadzą Ci się również w nowej pracy. Pomyśl na przykład o pracy z pewnymi programami. Ponadto możesz naturalnie mieć pewne cechy lub kompetencje, które mogą się przydać, na przykład umiejętności współpracy lub komunikacji.
Kursy i szkolenia; czy brałeś(aś) jakieś kursy lub szkolenia ? Podaj rok i, jeśli to konieczne, dyplom lub świadectwo. Mogą one pomóc Ci w osiągnięciu nowego stanowiska i wskazać, że chcesz dalej się rozwijać.
Zajęcia dodatkowe; zajęcia poza pracą i edukacją, które pomagają wykazać się pewnymi umiejętnościami lub cechami osobistymi. Na przykład pomoc w zarządzaniu stowarzyszeniem może pomóc w podkreśleniu umiejętności organizacyjnych.
Zainteresowania i hobby; daje to pracodawcy bardziej osobisty obraz Ciebie. Pamiętaj, aby wcześniej zadać sobie pytanie, czy to hobby naprawdę coś dodaje? Jeśli jakieś hobby również może budzić wątpliwości, lepiej je pominąć.
Jak napisać personalny profil CV dla Asystenta ds. Administracji?
Podsumowanie profilu, nazywane również profilem zawodowym lub osobistym, jest fragmentem w CV, który umieszcza się pod danymi osobowymi, ale przed doświadczeniem zawodowym. Nie powinien on być również dłuższy niż kilka zdań.
Czemu jednak służy podsumowanie profilu? Przede wszystkim jest to dobra metoda na spersonalizowanie swojego podania o pracę. Pozwala on również na uwydatnienie swoich mocnych stron, które zostaną docenione na stanowisku administracyjnym. Można zawrzeć w nim także powody, dla których chcesz pracować w danej firmie oraz co możesz do niej wnieść.
Idealne podsumowanie profilu powinno być zwięzłe oraz jasno określać co możemy zaoferować. Jeśli Twój profil zawodowy będzie składać się z wymienionych cech, bez wątpienia przykuje uwagę rekrutera. Cały czas trzeba bowiem pamiętać, że naszym zadaniem jest przekonanie czytelnika do zaproszenia nas na rozmowę kwalifikacyjną.
Podsumowanie profilu zdecydowanie zalecamy pisać w pierwszej osobie liczby pojedynczej. Poniżej przedstawiamy przykład profilu, który możesz wziąć pod uwagę podczas pisania swojego.
Przykład osobistego profilu dla Asystenta administracyjnego
Aby pomóc Ci w pisaniu swojego osobistego profilu, poniżej wymieniliśmy kilka przykładów;
Przykładowy profil - Zaczynający Asystent administracyjny
"Ambitny startujący na rynku pracy, poszukujący pierwszego pracodawcy do rozwoju Poszukuję zróżnicowanego stanowiska administracyjnego/sekretarza, z rolą pomocniczą dla innych działów. Jestem prawdziwym graczem zespołowym i czerpię satysfakcję z pomagania kolegom lub klientom. Jestem naturalnie towarzyski i posiadam silne umiejętności w komunikacji werbalnej."
Przykładowy profil - Asystent Administracyjny szukający nowego wyzwania
"Doświadczona pracownica administracyjna, chętna do powrotu po krótkiej przerwie w karierze po ciąży. Łączy rozległą wiedzę branżową z niedawnym ukończeniem kursu Excel. Wcześniej pracowała dla większych firm administracyjnych, takich jak X i Y. Obecnie skoncentrowana na zapewnieniu lepszej wydajności i efektywności, ale w nowej, wymagającej roli w Twoim Start-Upie."
Przykładowy profil - Asystent do spraw administracyjnych
"Stanowisko asystenta do spraw administracyjnych zajmowałem już w trzech różnych firmach. Dzięki 6-letniemu doświadczeniu w tej branży nabyłem wiele umiejętności pozwalających skutecznie koordynować pracą biurową, co poparte jest licznymi referencjami. Zainteresowanie pracą w Państwa spółce wynika z możliwości rozwoju oraz chęci nauki nowych systemów zarządzania."
Przykładowy profil - Kierownik ds. Administracji
"Pracownik z 7-letnim doświadczeniem na stanowisku Kierownika ds. Administracji. Specjalizujący się w realizacji zadań administracyjnych, w sektorze finansowym, w zakresie obsługi faktur, sporządzania raportów, zarządzania wierzycielami i dłużnikami oraz administrowania płatnościami. Zorientowany na liczby, dokładność. Dobrze radzę sobię z komunikacją wewnętrzną, jak i zewnętrzną."
Przykładowe zdania w historii zatrudnienia
Doświadczenie to jeden z najważniejszych aspektów według rekruterów. W wielu firmach może okazać się decydujący w sprawie tego, czy zostaniesz zaproszony na rozmowę o pracę.
Nasze stanowiska należy umieszczać w kolejności od ostatniego, jakie zajmowaliśmy. Nawet jeśli nie pracowałeś jako ściśle asystent administracyjny, wiele innych zawodów funkcjonuje w zbliżony sposób. Warto wspomnieć dlatego o różnych umiejętnościach, które mogą być powiązane z administracją.
Mamy dużo opcji na zaimponowanie swoim CV. Jednym z nich jest przedstawienie konkretnych wyników, danych, zdobytych nagród czy wyróżnień. Twoje zalety powinny być bowiem podparte jakimiś dowodami. Zaprezentowane poniżej przykłady świadczą o odpowiedzialności oraz kwalifikacjach, które najbardziej liczą się w pracy asystenta administracyjnego.
Organizowanie spotkań i wydarzeń firmowych oraz zajmowanie się cotygodniowymi zebraniami.
Prowadzenie efektywnych planów finansowych oraz dokumentacji rozliczeniowych na pozycji office managera.
Obniżenie kosztów działu związanego z księgowością o 12% w skali roku dzięki wdrożeniu autorskiego programu zarządzania.
Instruowanie nowych członków zespołu zaczynających pracę w dziale personalnym oraz przeprowadzanie szkoleń w zakresie umiejętności twardych.
Przykład opisu wykształcenia
Ta część służy oczywiście do umieszczenia tytułów naukowych, jakie zdobyliśmy. Jest to też dobra sekcja na wspomnienia o swoich certyfikatach zawodowych, jak i nagrodach.
Trzeba pamiętać, że umieszczając informacje na temat edukacji, wpisujemy tylko ostatni szczebel, jaki ukończyliśmy. Przykładowo, jeśli jesteś po studiach administracyjnych, nie musisz wspominać już o liceum. Jeśli natomiast ukończyłeś więcej niż jeden kierunek studiów, jak najbardziej warto o tym wspomnieć – również, jeśli jesteś ciągle w trakcie nauki.
Przykład poniżej przedstawia poprawnie umieszczone wykształcenie, które często spotykane jest wśród asystentów administracyjnych.
2011-2016, Uniwersytet Jagielloński, ukończenie studiów ekonomicznych
2016, 130-godzinny kurs pracownika administracyjno-biurowego z zaświadczeniem MEN
2017, Otrzymanie certyfikatu językowego CAE (język angielski na poziomie C1)
Rozpocznij pracę nad swoim CV!
Stwórz CVPrzykład opisu umiejętności
Wykształcenie nie jest jednak wszystkim, co zapewnia potencjalne stanowisko związane z administracją. Nie mniej ważne są umiejętności, które możemy wykorzystać obejmując tę pozycję. Również i tutaj powinniśmy dołożyć wszelkich starań do podkreślenia swoich kwalifikacji, w szczególności tych, które odgrywają kluczową rolę w zawodzie administracyjnym.
W tej sekcji można bez wahania umieścić umiejętności miękkie, jak i twarde – na tym stanowisku oba rodzaje są niezbędne. Jeśli chodzi o CV, pracownik administracyjno-biurowy wzór powinien posiadać następujące cechy:
Wielozadaniowość
Chęci oraz łatwość w nauce
Znajomość języka angielskiego na wysokim poziomie
Wysoka wydajność przy pracy w zespole
Zaawansowana znajomość programów Microsoft Word, Excel, Google Data Analytics
Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz elastyczność
Zdolności interpersonalne
Dobre wyznaczanie priorytetów
Zaangażowanie w powierzonych zadaniach
Co robi asystent do spraw administracyjnych?
Obowiązki asystenta administracyjnego mogą różnić się w poszczególnych organizacjach. Dlatego też dobra znajomość firmy, do jakiej aplikujemy jest fundamentalne. Na jej podstawie dostosowujemy również swoje CV do każdego potencjalnego pracodawcy.
Asystenci administracyjni mogą pracować dla jednej osoby, na przykład prezesa zarządu, ale również całych działów. Zakres obowiązków najczęściej polega więc na planowaniu spotkań, redagowaniu korespondencji dla pracowników, czy zarządzanie komunikacją.
W związku z funkcjami, jakie pełnią asystenci do spraw administracyjnych, bardzo ważną cechą jest odpowiedzialność oraz umiejętność pracy pod presją. Osoby na tym stanowisku są pewnego rodzaju wsparciem dla innych pracowników biura.
Zadania różnią się przez to od branży, w jakiej przyjdzie nam pracować. Praktycznie w każdej z nich będziemy się jednak zmagać z wieloma zadaniami, a nasz zakres obowiązków prawdopodobnie będzie szeroki. Wzór CV administracja, dzięki któremu będziemy mogli zawrzeć w swoim podaniu dużo informacji na swój temat, jest dlatego dobrym wyjściem z sytuacji. Co do zasady, nasze pismo nie powinno przekraczać jednej strony o wielkości kartki A4.
Rozpocznij pracę nad swoim CV!
Stwórz CVZdobądź wymarzoną pracę z CVMaker
Szybko i łatwo stwórz profesjonalne CV. Pobierz je w ciągu 10 minut, kiedy i gdzie chcesz!
Stwórz swoje CVZwiększ swoje szanse na znalezienie pracy z dobrym CV.