CV Wzory

DropDown

CV Asystenta administracyjnego

StarStarStarStarStar

CV Asystenta administracyjnego

Przykładowe CV dla pracownika administracyjnego. Zdjęcie w CV jest mile widziane, niemniej jednak w krajach zachodnich takich jak np. Wielka Brytania, zamieszczenie zdjęcia w CV jest sprzeczne z przepisami administracyjnymi. Szablon Auckland jest biznesowy, dobrze zorganizowany i zawiera wszystkie informacje dla potencjalnego pracodawcy.

Użyj tego wzoru CV

"Duże doświadczenie na stanowisku Asystentki ds. Administracji, szczególnie w sektorze finansowym do obsługi faktur, sporządzania raportów, zarządzania wierzycielami i dłużnikami oraz administracji wynagrodzeń. Silnie zorientowana na liczby, dokładna, dobrze radzi sobie z komunikowaniem między działami"

Monika Jankowska - Asystentka ds. administracyjny

CV wzór asystenta administracyjnego

Spis treści

Przykładowe CV dla pracownika w administracji

Czy szukasz nowej pracy jako asystent administracyjny? W takim razie na pewno chcesz dobrze zaprezentować się u swojego nowego pracodawcy z dobrze napisanym i zaprojektowanym CV, które będzie wyróżniać się na tle innych kandydatów. Przygotowanie estetycznego i dobrze zorganizowanego CV nie jest takie proste. Powiemy ile czasu potrzebujesz na napisanie CV, jakie elementy są ważne, a co powinno zostać pominięte. Na tym blogu wyjaśnimy krok po kroku, jak napisać to CV, aby zdobyć tę nową posadę!

Rozpocznij pracę nad swoim CV!

Stwórz CV

Jakie części można znaleźć w życiorysie dla asystenta do spraw administracyjnych?

W twoim życiorysie z pewnością nie powinno zabraknąć wielu rzeczy. Na początku wymienimy najważniejsze.

  • Dane kontaktowe; wydaje się to oczywiste, ale upewnij się, że nie zawierają żadnych błędów. Nie robi to dobrego wrażenia, jeśli na przykład masz błąd w swoim nazwisku lub adresie. Dodatkowo użyj profesjonalnego adresu e-mail (z prawdziwym imieniem, a nie pseudonimem) oraz numeru telefonu komórkowego, aby pracodawca mógł łatwo się z Tobą skontaktować. Upewnij się, że jesteś łatwo dostępny za pośrednictwem tych danych kontaktowych!

  • Doświadczenie zawodowe; oczywiście bardzo ważne jest, aby wspomnieć o swoim doświadczeniu zawodowym. Zazwyczaj doświadczenie zawodowe będzie wymienione jako pierwsze, przed wykształceniem i tylko wtedy, kiedy jest bardzo odpowiednie dla aplikacji. Wymień przy każdym wspomnianym stanowisku jakie miałeś obowiązki i jakie umiejętności rozwinąłeś oraz dodaj osiągnięcia.

  • Wykształcenie; im wyższe wykształcenie tym lepiej. Umieszczasz je pod swoim doświadczeniem zawodowym. Co zrobić gdy nie masz jeszcze tak dużego (odpowiedniego) doświadczenia zawodowego? Wtedy warto wymienić przed doświadczeniem zawodowym, na przykład niektóre kompetencje, specjalizacje lub udział projektach

Wzór CV - Asystent do spraw administracyjnych

Pobierz darmowy wzór asystenta do spraw administracyjnych

Pobierz wzór CV Asystenta administracyjnego w PDF Powyższe elementy pojawiają się w każdym CV. Chcesz mieć przewagę nad konkurencją? W takim razie dobrze byłoby dodać jeden lub więcej z następujących komponentów;

  • Profil osobisty; nowoczesne CV zawiera profil osobisty. To krótkie wprowadzenie/podsumowanie CV w kilku zdaniach. W następnym akapicie możesz przeczytać więcej na ten temat, a także podajemy kilka przykładów.

  • Języki; czy mówisz w wielu językach? To może dać Ci przewagę w wielu firmach, wymień więc języki i ich poziom!

  • Umiejętności i kompetencje; w trakcie studiów i pracy zdobywasz pewne umiejętności, które przydadzą Ci się również w nowej pracy. Pomyśl na przykład o pracy z pewnymi programami. Ponadto możesz naturalnie mieć pewne cechy lub kompetencje, które mogą się przydać, na przykład umiejętności współpracy lub komunikacji.

  • Kursy i szkolenia; czy brałeś(aś) jakieś kursy lub szkolenia ? Podaj rok i jeśli to konieczne dyplom lub świadectwo ukończenia. Mogą one pomóc Ci w zdobyciu nowego stanowiska i jednocześnie wskazywać, że chcesz dalej się rozwijać

  • Zajęcia dodatkowe; zajęcia poza pracą i edukacją, które pomagają wykazać się pewnymi umiejętnościami lub cechami osobistymi. Na przykład pomoc w zarządzaniu stowarzyszeniem może pomóc w podkreśleniu umiejętności organizacyjnych.

  • Zainteresowania i hobby; daje to pracodawcy bardziej osobisty obraz Ciebie. Pamiętaj, aby wcześniej zadać sobie pytanie, czy to hobby naprawdę dodaje coś cennego do CV? Jeśli  to hobby również budzi jakieś wątpliwości, lepiej je pominąć.

Jak napisać personalny profil CV dla Asystenta ds. Administracji?

Podsumowanie profilu, nazywane również profilem zawodowym lub osobistym, jest fragmentem w CV, który umieszcza się pod danymi osobowymi, ale przed doświadczeniem zawodowym. Profil ten nie powinien  być dłuższy niż kilka zdań.

Czemu jednak ma służyć podsumowanie profilu? Przede wszystkim jest to dobra metoda na spersonalizowanie swojego podania o pracę. Pozwala on również na uwydatnienie swoich mocnych stron, które zostaną docenione na stanowisku administracyjnym. Można zawrzeć w nim także powody, dla których chcesz pracować w danej firmie oraz co możesz do niej wnieść.

Idealne podsumowanie profilu powinno być zwięzłe i jasno określać co możemy zaoferować. Jeśli Twój profil zawodowy będzie składać się z wymienionych cech, bez wątpienia przykuje on uwagę rekrutera. Cały czas trzeba bowiem pamiętać, że naszym zadaniem jest przekonanie czytelnika do zaproszenia nas na rozmowę kwalifikacyjną. 

Podsumowanie profilu zdecydowanie zalecamy pisać w pierwszej osobie liczby pojedynczej. Poniżej przedstawiamy przykład profilu, który możesz wziąć pod uwagę podczas pisania swojego.

Przykład osobistego profilu dla Asystenta administracyjnego

Aby pomóc Ci w pisaniu swojego osobistego profilu, poniżej wymieniliśmy kilka przykładów;

Przykładowy profil - Zaczynający Asystent administracyjny

"Ambitny startujący na rynku pracy, poszukujący pierwszego pracodawcy do rozwoju. Poszukuję zróżnicowanego stanowiska administracyjnego lub stanowiska sekretarza z rolą pomocniczą dla innych działów. Jestem prawdziwym graczem zespołowym i czerpię satysfakcję z pomagania kolegom lub klientom. Jestem naturalnie towarzyski i posiadam silne umiejętności w komunikacji werbalnej."

Przykładowy profil - Asystent Administracyjny szukający nowego wyzwania

"Doświadczona pracownica administracyjna, chętna do powrotu po krótkiej przerwie w karierze związanej z ciążą. Łączy rozległą wiedzę branżową z niedawno ukończonym kursem Excel. Wcześniej pracowała dla większych firm administracyjnych takich jak X i Y. Obecnie skoncentrowana na zapewnieniu lepszej wydajności i efektywności w nowej wymagającej roli w Twoim Start-Upie."

Przykładowy profil - Asystent do spraw administracyjnych

"Stanowisko asystenta do spraw administracyjnych zajmowałem już w trzech różnych firmach. Dzięki 6-letniemu doświadczeniu w tej branży nabyłem wiele umiejętności pozwalających skutecznie koordynować pracę biurową, co poparte jest licznymi referencjami. Zainteresowanie pracą w Państwa spółce wynika z możliwości rozwoju oraz chęci nauki nowych systemów zarządzania."

Przykładowy profil - Kierownik ds. Administracji

"Pracownik z 7-letnim doświadczeniem na stanowisku Kierownika ds. Administracji. Specjalizujący się w realizacji zadań administracyjnych w sektorze finansowym w zakresie obsługi faktur, sporządzania raportów, zarządzania wierzycielami i dłużnikami oraz administracją płatności. Zorientowany na liczby i dokładność. Dobrze radzę sobie z komunikacją wewnętrzną, jak i zewnętrzną"

Przykładowe zdania z historii zatrudnienia

Doświadczenie to jeden z najważniejszych aspektów według rekruterów. W wielu firmach może okazać się decydujący w sprawie tego, czy zostaniesz zaproszony na rozmowę o pracę.

Swoje stanowiska należy umieszczać w kolejności od ostatniego jakie zajmowaliśmy. Nawet jeśli nie pracowałeś ściśle w roli asystenta administracyjnego, wiele innych zawodów funkcjonuje w zbliżony sposób. Warto wspomnieć dlatego o różnych umiejętnościach, które mogą być powiązane z administracją.

Mamy dużo możliwości na zaimponowanie swoim CV. Jednym z nich jest przedstawienie konkretnych wyników, danych, zdobytych nagród czy wyróżnień. Twoje zalety powinny być bowiem podparte jakimiś dowodami. Zaprezentowane poniżej przykłady świadczą o odpowiedzialności oraz kwalifikacjach, które najbardziej liczą się w pracy asystenta administracyjnego.

  • Organizowanie spotkań i wydarzeń firmowych oraz zajmowanie się cotygodniowymi zebraniami.

  • Prowadzenie efektywnych planów finansowych oraz dokumentacji rozliczeniowych na pozycji office managera.

  • Obniżenie kosztów działu związanego z księgowością o 12% w skali roku dzięki wdrożeniu autorskiego programu zarządzania.

  • Instruowanie nowych członków zespołu zaczynających pracę w dziale personalnym oraz przeprowadzanie szkoleń w zakresie umiejętności twardych.

Przykład opisu wykształcenia

Ta część służy oczywiście do umieszczenia tytułów naukowych, jakie zdobyliśmy. Jest to też dobra sekcja na wspomnienia o swoich certyfikatach zawodowych oraz nagrodach.

Trzeba pamiętać, że umieszczając informacje na temat edukacji, wpisujemy tylko ostatni szczebel jaki ukończyliśmy. Przykładowo, jeśli jesteś po studiach administracyjnych, nie musisz wspominać już o liceum. Jeśli natomiast ukończyłeś więcej niż jeden kierunek studiów, jak najbardziej warto o tym wspomnieć, również jeśli jesteś ciągle w trakcie nauki.

Przykład poniżej przedstawia poprawnie umieszczone wykształcenie, które często spotykane jest wśród asystentów administracyjnych.

  • 2011-2016, Uniwersytet Jagielloński, ukończenie studiów ekonomicznych

  • 2016, 130-godzinny kurs pracownika administracyjno-biurowego z zaświadczeniem MEN

  • 2017, Otrzymanie certyfikatu językowego CAE (język angielski na poziomie C1)

Rozpocznij pracę nad swoim CV!

Stwórz CV

Przykład opisu umiejętności

Wykształcenie nie jest jednak wszystkim, co zapewnia potencjalne stanowisko związane z administracją. Nie mniej ważne są umiejętności, które możemy wykorzystać obejmując tę pozycję. Również i tutaj powinniśmy dołożyć wszelkich starań do podkreślenia swoich kwalifikacji, w szczególności tych, które odgrywają kluczową rolę w zawodzie administracyjnym.

W tej sekcji można bez wahania umieścić umiejętności miękkie, jak i twarde – na tym stanowisku oba rodzaje są niezbędne. Jeśli chodzi o CV pracownika administracyjno-biurowego wzór powinien posiadać następujące cechy:

  • Wielozadaniowość

  • Chęć oraz łatwość w nauce

  • Znajomość języka angielskiego na wysokim poziomie

  • Wysoka wydajność przy pracy w zespole

  • Zaawansowana znajomość programów Microsoft Word, Excel, Google Data Analytics

  • Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz elastyczność

  • Zdolności interpersonalne

  • Dobre wyznaczanie priorytetów

  • Zaangażowanie w powierzonych zadaniach

Co robi asystent do spraw administracyjnych?

Obowiązki asystenta administracyjnego mogą różnić się w poszczególnych organizacjach. Dlatego też dobra znajomość firmy, do jakiej aplikujemy jest fundamentalna. W ten sposób dostosowujemy również swoje CV do każdego innego  potencjalnego pracodawcy.

Asystenci administracyjni mogą pracować dla jednej osoby, na przykład prezesa zarządu, jak również całych działów. Zakres obowiązków najczęściej polega więc na planowaniu spotkań, redagowaniu korespondencji dla pracowników, czy zarządzanie komunikacją.

W związku z funkcjami jakie pełnią asystenci do spraw administracyjnych, bardzo ważną cechą jest odpowiedzialność oraz umiejętność pracy pod presją. Osoby na tym stanowisku są pewnego rodzaju wsparciem dla innych pracowników biura.

Zadania przez to są różne w każdej branży, w jakiej przyjdzie nam pracować. Praktycznie w każdej z nich będziemy się jednak zmagać z wieloma wyzwaniami, a nasz zakres obowiązków prawdopodobnie będzie szeroki. Wzór CV administracja, dzięki któremu będziemy mogli zawrzeć w swoim podaniu dużo informacji na swój temat, jest dlatego dobrym wyjściem z sytuacji. Co do zasady, nasze pismo nie powinno przekraczać jednej strony o wielkości kartki A4.

Rozpocznij pracę nad swoim CV!

Stwórz CV

Zdobądź wymarzoną pracę z CVMaker

Szybko i łatwo stwórz profesjonalne CV. Pobierz je w ciągu 10 minut, kiedy i gdzie chcesz!

AddSmallStwórz swoje CV
CheckCircle

Zwiększ swoje szanse na znalezienie pracy z dobrym CV.