CV Wzory

DropDown

CV Recepcjonistki

StarStarStarStarStar

CV Recepcjonistki

W przykładowym wzorze CV dla recepcjonistki można zauważyć, że jest to kandydatka z dużym doświadczeniem. Szablon jest profesjonalny, pasujący do profesjonalnego zawodu, co odzwierciedla wybrany szablon. Oprócz tego, można szybko znaleźć ważne informacje, takie jak; telefon e-mail. Osiągnięcia świadczą o wiedzy potrzebnej do wymaganego stanowiska. Zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną jest gwarantowane.

Stwórz CV z tym szablonem

"Skrupulatna z wysoką kulturą osobistą Recepcjonistka z 2-letnim doświadczeniem zawodowym w zarządzaniu zadaniami i funkcjami administracyjnymi. Przyjazna i umiejąca łatwo dostosować się do nowych zespołów, systemów i narzędzi. Poprawiła funkcjonalność biura i przyczyniła się do przyjemnego oraz płynnego środowiska pracy. Szuka stanowiska, w którym będzie mogła się rozwijać, chętna do urelokolowania w innym mieście."

Sylwia Jankowska - Recepcjonistka

CV dla recepcjonistki

Spis treści

Jak napisać dobre CV dla Recepcjonistki?

Recepcjonistki zarządzają recepcją i biurem zadań administracyjnych dla urzędów, działów i pracowników. Pracodawcy oczekują od kandydatów umiejętności organizacyjnych i dbałości o szczegóły, aby utrzymywały i poprawiały ogólną funkcjonalność działu lub systemu pracy. Jeżeli próbujesz zdobyć to stanowisko - dobrze napisane CV recepcjonistki może być wykorzystane do przekazania Twoich umiejętności i kwalifikacji do pracy, o którą się ubiegasz. W tym artykule wyjaśniamy kroki i wskazówki dotyczące pisania wzoru CV, wraz ze szablonem przeznaczonym dla recepcjonistki.

Przewodnik w pisaniu CV dla recepcjonistki.

Podaj swoje podstawowe informacje

Pierwszym krokiem w przygotowaniu CV jest podanie podstawowych informacji. Ta sekcja powinna zawierać informacje kontaktowe, takie jak; imię i nazwisko. Pamiętaj, aby podać profesjonalny e-mail, bez jakiś wymyślonych, a tym bardziej, taki który jest wulgarny spowoduje natychmiastowe usunięcia z listy kandydatów.

Upewnij się, że Twój numer kontaktowy został wpisany poprawnie. Nawet jeśli dla Ciebie to jest normalne i wiesz, że musisz dodać. Sprawdź to kilkakrotnie. Nie uwierzysz ale aż 80% osób nie dostaje telefonicznej rozmowy, właśnie ze względu na źle wpisany numer telefonu. Wyłącz swoją automatyczną skrzynkę, tym bardziej jeżeli jest śmieszna, nie każdy ma taki sam humor. Przesyłając swoje CV i aplikację online, możesz również rozważyć dodanie linków do swojej profesjonalnej strony w mediach społecznościowych, takich jak LinkedIn.

Rozpocznij pracę nad swoim CV!

Stwórz CV

Jak napisać podsumowanie/profil w CV dla recepcjonistki?

Silne CV powinno zawierać profil osobisty. Ta sekcja to krótkie profesjonalne wprowadzenie i podsumowanie, które opisuje Twoje podstawowe umiejętności i przedstawia Twoje cele jako potencjalnego pracownika. Zazwyczaj Twój profil osobisty ma od dwóch do pięciu zdań i powinien być napisany w formie akapitu.

Przykłady podsumowania do CV dla recepcjonistki:

1. Podsumowanie dla doświadczonej recepcjonistki.

“Skrupulatna z wysoką kulturą osobistą Recepcjonistka z 15-letnim doświadczeniem zawodowym w zarządzaniu zadaniami i funkcjami administracyjnymi. Przyjazna i umiejąca, łatwo dostosować się do nowych zespołów, systemów i narzędzi. Poprawia funkcjonalność biura i przyczyniła się do przyjemnego oraz płynnego środowiska pracy. Sztuka stanowiska, w którym będzie mogła się rozwijać, chętna do urelokolowania w innym mieście.”

2. Podsumowanie dla średnio doświadczonej recepcjonistki.

„Pewną siebie i przyjazna recepcjonistka z silnym zestawem umiejętności ludzkich i znajomości w branży. Dzięki 2-letniemu doświadczeniu w pracy w recepcji gabinetu fizjoterapii zdobyła wiedzę na temat medycznych kodów rozliczeniowych, elektronicznych i papierowych systemów archiwizacji oraz Dobrze posługuje się narzędziami takimi jak Microsoft Office, Excel i G-Suite. Jako osoba zdolna i niezawodna planuję wnieść swoje doświadczenie i wiedzę do zespołu administracyjnego w Twoim biurze.”

Jak opisać doświadczenie w CV dla recepcjonistki?

Odpowiednia sekcja dotycząca doświadczenia zawodowego powinna bezpośrednio znajdować się po podsumowaniu/profilu osobistym. Każde doświadczenie zawodowe recepcjonistki na Twojej liście powinno zawierać tytuł pełnionej przez Ciebie roli, a także nazwę firmy, w której pracowałeś i czas, przez jaki byłeś tam zatrudniony. Powinien również zawierać listę wypunktowaną obowiązków i odpowiedzialności, które miałeś podczas każdego doświadczenia. Skorzystaj z tej sekcji, aby podkreślić swoje umiejętności, etykę pracy i osiągnięcia.

Odpowiedzialna za reprezentowanie swojego pracodawcę podczas pierwszego kontaktu z klientem. Do moich zadań należało m.in. odpowiednie powitanie i przyjęcie gości przedsiębiorstwa, a także udzielenie im podstawowych informacji oraz odpowiedzi na pytania dotyczące oferowanych produktów lub usług.

  • Przeprowadziła konsultacje w sprawie przeprojektowania biurowego systemu planowania, zwiększając dokładność o 38%.

  • Osiągnęła 95% wynik zadowolenia klienta na podstawie formularzy opinii. Obsługiwała z powodzeniem ponad 100 połączeń telefonicznych dziennie bez reklamacji w ciągu ostatnich 2 lat.

Wzór CV recepcjonistki

Pobierz darmowy wzór CV recepcjonistki
Pobierz recepcjonistki wzór CV

Opis edukacji w CV dla recepcjonistki

Tworząc swoje CV, sekcja opisująca Twoje doświadczenie edukacyjne powinna znajdować się bezpośrednio po doświadczeniu związaną z pracą. Użyj tego miejsca, aby podzielić się informacjami o formalnym wykształceniu lub szkoleniu. Dołącz stopnie naukowe, certyfikaty i wszelkie licencje lub certyfikaty, których się nauczyłeś. Wymień swoje doświadczenia edukacyjne w odwrotnej kolejności chronologicznej, aby czytelnik mógł łatwo zobaczyć najwyższy poziom wykształcenia, jaki zdobyłeś. Pamiętaj również, aby podać nazwę szkoły lub instytucji, do której uczęszczałeś, daty uczęszczania oraz stopień lub certyfikat.

Przykład:

  • 2012-2013 Certyfikat Recepcjonistki Medycznej, College-Med, Warszawa

  • 2016-2018 Dyplom w administracji opieki zdrowotnej, Uniwersytet Medyczny, Warszawa

Rozpocznij pracę nad swoim CV!

Stwórz CV

Umiejętności w CV dla recepcjonisty

Opisz swoje umiejętności i atrybuty zawodowe. Część dotycząca Twoich umiejętności związanych z pracą powinna pojawić się w widocznej sekcji, najlepiej używając wypunktowań, każdy punkt powinien prezentować Twoją wiedzę branżową i zdolności interpersonalne. Jeśli to możliwe, informacje w sekcji umiejętności powinny zawierać słowo podkreślające, w jaki sposób twoje umiejętności przyczyniają się do sukcesu zawodowego. Osoby na recepcji muszą mieć zarówno twarde, jak i miękkie umiejętności, ale możesz się zastanawiać, jakie szczegóły należy podać w swoim CV. Przejrzyj ofertę pracy i zastanów się, jakie umiejętności pozwolą ci lepiej wykonywać swoje obowiązki. Na przykład, jeśli zadanie wymaga dużo pisania lub korzystania z komputera, wymień osiągnięcia w liczbach. Jeśli na co dzień będziesz korzystać z wielu urządzeń, możesz wspomnieć, jakiego typu kopiarki i urządzenia elektroniczne znasz. Nie bój się dodawać określonych umiejętności z opisu stanowiska. Menedżerowie ds. Rekrutacji szukają tych słów kluczowych, dlatego używanie ich tylko Ci pomoże.

Oto lista umiejętności, które należy wziąć pod uwagę w CV recepcjonisty. Twarde umiejętności dla CV recepcjonistki:

  • Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

  • Zarządzanie dostawami

  • Umiejętności pisania na klawiaturze (w tym WPM)

  • Znajomość oprogramowania do zarządzania informacjami

  • Korzystanie ze sprzętu biurowego (faksy, kopiarki itp.)

Miękkie umiejętności dla CV Recepcjonistki

  • Umiejętności komunikacyjne pisemne jaki ustne

  • Umiejętność słuchania

  • Profesjonalizm

  • Orientacja na klienta

  • Organizacja i planowanie

  • Radzenie sobie z presją i tolerowaniem stresu

  • Dbałość o szczegóły

  • Inicjatywa

  • Niezawodność

  • Wielozadaniowość

  • Wydajność

  • Rozwiązanie konfliktu

  • Rozwiązywanie problemów

  • Umiejętność priorytetyzowanzia

  • Zarządzanie czasem

Zainteresowania w CV recepcjonistki

Czy powinno się uwzględnić wszystkie szczegółowe informacje o swoich hobby i zainteresowaniach? Jest to obszar kontrowersyjny i opinie na ten temat są podzielone. Pewno jest jednak jedno, powinne one mieć coś wspólnego z pracą do której aplikujesz. Zainteresowania te mogą być przełamaniem lodów i stanowić dobry punkt podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kolejną zaletą jest to, że tego rodzaju działania mogą ilustrować, że masz kreatywną osobowość.

Referencje

Możesz po prostu napisać, że „referencje są dostępne na żądanie”, ale dodanie konkretnych osób może być dość przekonujące o Twojej pewności siebie i umiejętnościach. Pamiętaj, aby podać imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail i numer telefonu co najmniej dwóch odpowiednich kierowniczych - i upewnij się, że poprosiłeś daną osobę o zgodę przed użyciem jej nazwiska i poinformowałeś tę osobę, że może się spodziewać kontaktu. Większość firm skontaktuje się z nimi albo bezpośrednio przed rozmową kwalifikacyjną, albo po telefonicznej rozmowie o pracę.

Klauzula

Według prawników, klauzula w CV powinna być jak najbardziej precyzyjna, toteż można się w niej powołać (jak w przykładzie sprzed maja 2018 r.), na podstawę prawną.

Oto przykład:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

I odpowiednio, dla zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, klauzula będzie brzmieć:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Oczywiście, można (a nawet estetyka tekstu tego wymaga) połączyć dwie zgody w jedną i napisać:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (nazwa firmy) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez (nazwa firmy)".

Alternatywnie, ze wskazaniem podstawy prawnej, klauzula będzie brzmieć: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Podsumowanie

Wskazówki dotyczące pisania CV recepcjonistki. Poniżej kilka dodatkowych wskazówek, które pomogą Ci napisać imponujące CV dla recepcjonistki/recepcjonisty:

  • Dostosuj swoje umiejętności: Najlepszym sposobem na zwiększenie szans na uzyskanie rozmowy kwalifikacyjnej jest dostosowanie swoich umiejętności do pożądanych kwalifikacji wymienionych w ogłoszeniu o pracę dla każdego stanowiska. Spróbuj poszukać powtarzających się umiejętności i cech wymienionych w opisie stanowiska. Są to ważne słowa kluczowe, które należy zintegrować z CV, które mogą pomóc Ci zostać zauważonym przez menedżerów zatrudniających.

  • Podkreśl doświadczenie w obsłudze klienta: Obsługa klienta jest ważną częścią stanowiska recepcjonisty. Jeśli szukasz pracy dla recepcjonisty na poziomie podstawowym bez wcześniejszego doświadczenia, CV przedstawiające zajmowane przez Ciebie stanowiska, które wymagały kompleksowej obsługi klienta, może pomóc menedżerom ds. rekrutacji w zrozumieniu Twojego odpowiedniego doświadczenia. Pamiętaj, aby w CV recepcjonisty uwzględnić wszelkie stanowiska, na których pomagałeś klientom lub klientom.

  • Używaj odpowiedniego formatowania: podczas tworzenia CV ważne jest, aby używać formatowania, które jest profesjonalne i łatwe do odczytania. Upewnij się, że używasz wyraźnego, pogrubionego tekstu, który nie zawiera skomplikowanych wzorów, skomplikowanych liter ani znaków specjalnych. Duże bloki tekstu można oddzielać punktami, listami numerowanymi lub podziałami akapitów, aby zwiększyć czytelność. Korekta CV po zakończeniu to kolejny dobry sposób, aby upewnić się, że jest ono wolne od błędów i łatwe do odczytania przez menedżerów zatrudniających.

Powodzenia!

Rozpocznij pracę nad swoim CV!

Stwórz CV

Zdobądź wymarzoną pracę z CVMaker

Szybko i łatwo stwórz profesjonalne CV. Pobierz je w ciągu 10 minut, kiedy i gdzie chcesz!

AddSmallStwórz swoje CV
CheckCircle

Zwiększ swoje szanse na znalezienie pracy z dobrym CV.