CV Wzory

DropDown

CV dla Obsługa Klienta

StarStarStarStarStar

CV dla Obsługa Klienta

Patrząc na ten wzór CV dla obsługi klienta, możesz zobaczyć, jak Stanisław podkreśla w swoim podsumowaniu swoje wieloletnie doświadczenie, oraz jak wspomina, że kieruje zespołem. Czytelnik od razu wie, że posiada umiejętności nadzorcze i głęboką wiedzę w branży ubezpieczeniowej.

Stwórz CV

"Zapalony przedstawiciel obsługi klienta z 7-letnim doświadczeniem w branży ubezpieczeń obsługujący zarówno B2C i B2B. Wysoko wykwalifikowany, skuteczny słuchacz wraz ze świetną komunikacją, skoncentrowaną na rozwiązywaniu konfliktów i rozwiązywaniu wszelkich zapytań klientów. Posiada wybitne umiejętności organizacyjne pozwalające na świadczenie wysokiej jakości usług, aby zapewnić zaufanie i bezpieczeństwo zarówno klienta, jak i firmy. Kompetentnym gracz zespołowy, który potrafi inspirować swój zespół."

Stanisław Biernacki - Obsługa Klienta

przykladowe cv customer support

Spis treści

Jak napisać CV dla obsługi klienta?

Kiedy się nad tym zastanowić, obsługa klienta na najwyższym poziomie jest niezbędna w każdej firmie, niezależnie od branży. Przedstawiciele obsługi klienta są kluczowym personelem w każdej organizacji, ponieważ mogą wpłynąć na zadowolenie klienta lub pogorszyć jej reputację. Ludzie oceniają firmę odnośnie tego jak są traktowani. Kiedy nawiązują pierwszy kontakt i spotkają się z brakiem pomocy, ich lojalność wobec marki znika wraz ze sprzedażą. Najlepsi przedstawiciele obsługi klienta wiedzą, że są linią wsparcia i noszą wizerunek marki w rękach. Rozpoczynają wszystko, aby zapewnić najlepsze możliwe wsparcie i zadowolić klientów z informacjami o produktach, funkcjach i usługach.

Jeśli chcesz przekonać potencjalnego pracodawcę, że masz to, czego potrzeba, aby klienci byli zadowoleni, twoje CV musi od razu posiadać wszystkie wymienione umiejętności, doświadczenie oraz wykształcenie. CV, to odzwierciedlenie twojego profesjonalnego ja, więc musi im zaimponować. Ten przewodnik ma wszystko, czego potrzebujesz, aby się wyróżnić i otrzymać tę posadę. Jeżeli nie masz doświadczenia, być może jesteś w trakcie studiów, nie martw się! Poniżej znajdziesz informacje jak się wyeksponować. 

Jak napisać profesjonalne CV do obsługi klienta w 2022?

Tworząc CV doradcy klienta, należy wziąć pod uwagę kilka rzeczy. Jednym z nich jest właśnie to, jakie informacje należy uwzględnić. Najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, to dokładnie przeczytać opis stanowiska. Zwróć uwagę na opis obsługi klienta w CV. Chcesz mieć w swoim CV wszystkie informacje, które wydają się niezbędne dla rekruterów lub menedżerów zatrudniających.

Słowa kluczowe są istotną częścią tego procesu. Prawda jest taka, że większość nowoczesnych firm korzysta z systemów śledzenia kandydatów. Jest to komputer, który „czyta” CV i określa, jak blisko jesteś idealnego kandydata. Ponieważ komputery nie myślą w taki sam sposób jak ludzie, odbywa się to poprzez wyszukiwanie określonych słów kluczowych.

Twoje CV dotyczące obsługi klienta powinno zawierać słowa, które wydają się niezbędne dla firmy. Ale upewnij się, że robisz to w sposób, który sprawi, że CV będzie łatwe do przeczytania i zrozumienia. W końcu chcesz przejść przez system komputerowy, ale następnym krokiem jest przeczytanie dokumentu przez człowieka. Nie ryzykuj, że będzie to wyzwanie.

Poniżej omówię wszystkie sekcje, tak aby, było to dla Ciebie zrozumiałe:

  • Twoje Informacje Kontaktowe;

  • Jaki jest twój cel? Podsumowanie;

  • Informacje o Twoim dotychczasowym doświadczeniu zawodowym;

  • Szczegóły dotyczące Twojego wykształcenia;

  • Lista Twoich umiejętności obsługi klienta;

  • Referencje;

  • Zainteresowania;

  • Zdjęcie, dodać, czy nie?.

Przykładowe CV dla Obsługi Klienta

customer support cv example

Pobierz ten przykład - CV. Obsługa klienta.

Patrząc na ten wzór CV dla obsługi klienta, możesz zobaczyć, jak Stanisław podkreśla w swoim podsumowaniu swoje wieloletnie doświadczenie, oraz jak wspomina, że kieruje zespołem. Czytelnik od razu wie, że posiada umiejętności nadzorcze i głęboką wiedzę w branży ubezpieczeniowej. Informacje w CV dla doradcy klienta u Stanisława, widać że szuka roli Managera ds. Klienta, co jest poparte jego ostatnimi certyfikatami i nagrodami oraz stałym rozwojem kariery. Są to oznaki, że szuka długoterminowych perspektyw i jest mało prawdopodobne, aby po otrzymaniu wyższej posady szybko się zmienił.  Dawid wybrał zgrabny i profesjonalny szablon Cambridge, który jest ułatwiający w wyszukiwaniu danych, co wyróżnia.

Sekcja #1 - Informacje kontaktowe

Największym błędem, który jest popełniany przez naszych klientów to źle wpisany e-mail. Zdarza się, że klient ma nieprofesjonalny dyskredytujący, co powoduje, że CV ląduje do kosza ale czasami jest to związane, z tym, że jest błędny. Tak, więc zdarza się, że wysłany e-mail z propozycją rozmowy kwalifikacyjnej nawet nie trafił do aplikanta.

Jakie dane powinne znajdować się w tej sekcji?

  • Imię, Nazwisko;

  • Adres zamieszkania (nie zameldowania, no chyba, że tam mieszkasz);

  • Numer telefonu;

  • Dokładny adres e-mail;

  • Link do portfolio/strony/ lub LinkedIn.

Sekcja #2 - Podsumowanie Jaki jest Twój cel?

Pierwszą sekcją w CV, którą zobaczy rekruter to sekcja z “Podsumowaniem”, a wiesz jak pierwsze wrażenie jest ważne, dlatego zadbaj o tę sekcję. Zanim jednak zaczniesz pisać, ważne jest, aby zadać sobie poniższe pytania:

  • Kim jestem?

  • Jakie mam doświadczenie zawodowe? Czy coś może być przydatne dla przyszłego pracodawcy?

  • Jakie mam wykształcenie?

  • Co robię dobrze? Co jest moim atutem?

  • Co mogę wnieść do nowej firmy?

  • Jaki jest mój cel zawodowy?

Na podstawie odpowiedzi postaraj się napisać profil, który w skrócie (3/4 linijki) przedstawi Cię. Pamiętaj, aby dodać słowa kluczowe, które są zawarte z opisu stanowiska.

Przeczytaj dokładnie stanowisko i  wymień wszystkie umiejętności miękkie, które udowodnią, że jesteś odpowiednią osobą na aplikowane stanowisko.

Przykład podsumowania profilu - bez doświadczenia

"Zapalony przedstawiciel obsługi klienta z 10-letnim doświadczeniem w branży ubezpieczeń obsługujący zarówno B2C i B2B. Wysoko wykwalifikowany, skuteczny słuchacz wraz ze świetną komunikacją, skoncentrowaną na rozwiązywaniu konfliktów i rozwiązywaniu wszelkich zapytań klientów. Posiada wybitne umiejętności organizacyjne pozwalające na świadczenie wysokiej jakości usług, aby zapewnić zaufanie i bezpieczeństwo zarówno klienta, jak i firmy.  Kompetentnym gracz zespołowy, który potrafi inspirować swój zespół."

Przykład podsumowania profilu - z doświadczeniem

"Jestem dedykowanym doradcą ds. obsługi klienta z 5-letnim doświadczeniem w ubezpieczeniach obsługujących portfel zamożnych klientów. Etyka, uczciwość i poufność, były niezbędne do utrzymania moich klientów i wnosząc te cechy w każdym aspekcie odnośnie komunikacji i zaangażowania. Obecnie kończę certyfikacje CI i chcę poszerzyć swoją krótkoterminową wiedzę o biznesie."

Przykład podsumowania profilu - z niewielkim doświadczeniem

"Zapalonym i entuzjastyczny konsultant ds. obsługi klienta z 18-miesięcznym doświadczeniem w firmie ubezpieczeniowej. Posiadam silne umiejętności organizacyjne i komunikacyjne potwierdzone zwiększoną satysfakcją klienta 0 80% w 2020-2022, w firmie Nokia. Gracz zespołowym, który chętnie uczy się od innych. Poszukuje nowego wyzwania w firmie mogącej zdobyć lepsze wyniki zorientowane na klienta."

Sekcja #3 - Informacje o Twoim dotychczasowym doświadczeniu zawodowym

Twoje doświadczenie zawodowe powinno być wymienione chronologicznie od najnowszego do najstarszego. Najlepiej zacząć od odpowiedzialności, a potem osiągnięcia - ukierunkowane na dane stanowisko.

Przykład doświadczenia w CV dla obsługi klienta

01.20115–obecnie w Firmie Nika

Stanowisko: Obsługa Klienta

  • Główne obowiązki: kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientami z Polski i zagranicy

  • Osiągnięcia: Zwiększona satysfakcja klienta o 15%

Sekcja 4: Wykształcenie

Wykształcenie powinno być zawsze zawarte w CV, nawet jeśli masz wieloletnie doświadczenie. Podczas gdy niektóre stanowiska obsługi klienta wymagają dyplomu ukończenia szkoły średniej. Jeśli jednak taki masz, wymień go. Ci, którzy mają stopnie naukowe z uniwersytetu, mogą usunąć informacje o szkole średniej i wymienić tylko swoje stopnie i odpowiednie certyfikaty.

Sekcja #5 - Lista umiejętności obsługi klienta

Branża obsługi klienta wymaga od pracowników wielu miękkich lub interpersonalnych umiejętności. Niezależnie od tego, czy kontaktujesz się z klientami osobiście, telefonicznie, za pośrednictwem poczty e-mail lub czatu online, ważne jest, abyś był w stanie nawiązać kontakt z innymi na poziomie ludzkim. Klient powinien czuć się tak, jakby wchodził w interakcję z kimś, komu naprawdę zależy i chce rozwiązać jego problem.

Rozwijanie tych umiejętności obsługi klienta i podkreślanie ich podczas rozmowy kwalifikacyjnej może pomóc Ci wznieść się ponad konkurencję na rynku pracy.

Napisz swoje CV już teraz!

Stwórz CV

Czym są umiejętności miękkie?

Umiejętności miękkie to cechy osobiste, cechy osobowości, nieodłączne sygnały społeczne i zdolności komunikacyjne potrzebne do odniesienia sukcesu w pracy.

Umiejętności miękkie charakteryzują sposób, w jaki dana osoba wchodzi w interakcje w swoich relacjach z innymi.

W przeciwieństwie do twardych umiejętności, których się uczymy, miękkie umiejętności przypominają emocje lub spostrzeżenia, które pozwalają ludziom „czytać” innych. Są o wiele trudniejsze do nauczenia, przynajmniej w tradycyjnej klasie. Są też znacznie trudniejsze do zmierzenia i oceny.

Umiejętności miękkie obejmują postawę, komunikację, kreatywne myślenie, etykę pracy, pracę zespołową, networking, podejmowanie decyzji, pozytywne nastawienie, zarządzanie czasem, motywację, elastyczność, rozwiązywanie problemów, krytyczne myślenie i rozwiązywanie konfliktów.

Oto kilka przykładów dobrych umiejętności obsługi klienta:

  • Komunikacja

  • Współpraca

  • Cierpliwość

  • Umiejętność podejmowanie decyzji

  • Empatia

  • Zarządzanie klientami

  • Umiejętności analityczne

  • Logiczne myślenie

  • Wysoka kultura osobista

Sekcja #6 - Zainteresowania

Jedna z sekcji, która jest często pomijana a bardzo pomagająca w łamaniu lodów podczas rozmowy kwalifikacyjnej ułatwiającej znaleźć wspólny język pomiędzy rekruterem a aplikantem.

Lista twoich zainteresowań odgrywa rolę w zademonstrowaniu, w jaki sposób będziesz odnosić się do kultury firmy. Wszelkie zajęcia pozalekcyjne, które wspierają to, co wiesz o kulturze, są niezwykle istotne i powinny znaleźć się w Twoim CV.

Sekcja #7 - Referencje

Kiedy szukasz pracy, zawsze jest mieć dobrze osobę, która będzie mogła to potwierdzić, nie mniej jednak, najlepiej jest wcześniej się z nią skontaktować i przypomnieć, czy czasami by się nie zgodziła, aby Ci je napisać.

Jeżeli osoba rekrutująca lub pracodawca skontaktuje się z Tobą i poprosi o dane referencyjne, udostępnij je tylko i wyłącznie po uzgodnieniu to z tą osobą.  Dlaczego? Po pierwsze, udostępniasz czyjeś dane osobowe osobom, o których nic nie wiesz. To naraża osobę referencyjną na ryzyko, jeśli jego dane dostaną się w niepowołane ręce.  Po drugie, pozbawieni skrupułów rekruterzy mogą najpierw skontaktować się z osobami referencyjnymi, zanim skontaktują się z Tobą. To nieuczciwa praktyka, ale jeśli te informacje zostały wymienione w CV, niewiele możesz zrobić.

Sekcja #8 - Zdjęcie, dodać, czy nie?

Jest kilka powodów dla których warto dodać zdjęcie, jedno to, fakt, że dzięki nim rekruter będzie umieć rozpoznać Ciebie kiedy będziesz czekać na recepcji.

Zastanów się nad zatrudnieniem profesjonalnego fotografa – wyniki mówią same za siebie i nie są tak drogie, jak mogłoby się wydawać.

Dopasuj swoje CV/zdjęcie CV do zdjęcia na LinkedIn – Pracodawcy, którzy przeglądają Twoje CV, a następnie przeszukują Cię na LinkedIn, szybko rozpoznają Twoją „osobistą markę”

Podsumowując:

  • Ubieraj się zgodnie z rolą/kulturą firmy – Jeśli starasz się zostać bankierem inwestycyjnym, ubierz się. W przypadku innych ról lepiej pasować może biznes casual, a nawet strój typowy dla zawodu (np. kurtka szefa kuchni).

  • Pamiętaj, że rekruterzy mogą również szukać Cię online za pośrednictwem Google lub platform mediów społecznościowych. Dlatego prawdopodobnie rzucą okiem na Ciebie, nawet jeśli nie dołączysz zdjęcia do CV – dlatego ważne jest, aby każda osoba poszukująca pracy zachowała czysty wizerunek w Internecie.

  • Zawsze wysyłaj swoje CV i list motywacyjny w formacie pdf.

  • Nie wysyłaj żadnych innych dokumentów, chyba że określono je jako niezbędne.

  • Sprawdź, czy Twoje dane kontaktowe są łatwe do znalezienia w CV.

  • Doradcy klienta w j.polskim i j.angielskim są poszukiwani wszędzie! Jeśli chcesz wiedzieć więcej jak napisać CV po angielski, kliknij tutaj.

Zdobądź wymarzoną pracę z CVMaker

Szybko i łatwo stwórz profesjonalne CV. Pobierz je w ciągu 10 minut, kiedy i gdzie chcesz!

AddSmallStwórz swoje CV
CheckCircle

Zwiększ swoje szanse na znalezienie pracy z dobrym CV.