Jak anulować subskrypcję?

Możesz to łatwo zrobić za pomocą jednej z poniższych opcji:

Anulowanie subskrypcji ze swojego konta. Aby to zrobić, musisz najpierw zalogować się na swoje konto. Po zalogowaniu kliknij swoją nazwę w prawym górnym rogu, a następnie „Ustawienia konta”. Tutaj znajdziesz nagłówek „Subskrypcja” i opcję natychmiastowego anulowania subskrypcji. Twoja rezygnacja zostanie przetworzona natychmiast i zawsze otrzymasz potwierdzenie e-mailem.

Anulowanie subskrypcji za pośrednictwem naszego działu pomocy. Możesz również anulować subskrypcję, kontaktując się z naszym działem pomocy. Na naszej stronie kontaktowej znajdziesz różne sposoby skontaktowania się z nami. Twoja rezygnacja zostanie przetworzona natychmiast po jej przetworzeniu przez jednego z naszych pracowników. Zawsze otrzymasz potwierdzenie anulowania subskrypcji e-mailem, gdy tylko zostanie ono przetworzone.

Co się stanie, jeśli anuluję subskrypcję? Twoja subskrypcja zostanie natychmiast anulowana, co oznacza, że nie będą już pobierane żadne płatności. Po anulowaniu subskrypcji otrzymasz potwierdzenie e-mailem. Ten e-mail zawiera datę, do której nadal możesz uzyskać dostęp do swojego konta CVMaker. Do tego czasu możesz nadal korzystać ze wszystkich funkcji platformy. Dostęp do funkcji zostanie zakończony od tej daty.